Tuesday 17 April 2012

Segalanye pertama setelah 3 bulan...

Assalamualaikom...
 Erm..hari nie merupekan hari pertama aku create blog sendiri.. Macam yang bermain di fikiran aku nie selame nie.. Dulu ade la aku pakai Diary untuk aku ceritakan segalenye tentang aku.. Tp sejak ade "Die"..aku dh xtulis diary lg..erm..sbb kat "Die" lah aku ceritekan segalenye..tq "die".. sbb slu ade dengan aku..
erm..buat pertama kali jugak hari nie aku rase happy sgt kije td..Ade bro abg Naeim nie bwk aku dan geng  Praktikal aku nie jalan2 sambil belajar kat tempat aku kije.. ha3..mmg lawak dh dekat 3 bulan aku buat praktikal kat situ, tp tempat nak buat kelape dara pon aku xlawat lg.. Nasib la ade Abg Naeim nie..mmg cool and terbaik la..!!!..
aku pi pilot plant, tempat dimana minyak kelape dara diproses. Besar2 aku tengok mesin2 kat sne..mmg bile masok tu aku rase mcm kat kedai kek ade, kedai mamak pon ade..yelah sbb bau kelapa..bau sagun..hu3..ae org kate bau kuih bangkit...betul ke tidak..masing2 punye id0ng la..ha3..
Seronok sgt dapat release tension dan yg plg penting aku dpt belajar benda baru hari..mmg seronok..Hope hari2 pon seronok jgk..hu3..

Hari nie jgk aku nampak Mr. K..ha3..bg la name tue kat ko..sbb nk rahsiekan identiti ko..ha3.. Pelik la, lme xjmp  tp Mr. K nmpk biase je..langsung xheran atau nk tny khabo kat aku..padahal lme xjmp..lme ke?..ha3.lme la jgk.. Knp ek? sikap Mr. K nie skrg pelik la..buat aku kecik hati pon ade..kang ble aku tny xjwab..erm...lantak la.ade lori ade bus, ade hari boleh balas..ha3..

Really miss "Die"..hitung waktu je nie...ble la dpt jumpe...thnk "Die" sbb die, kite dah xtension and rase kurang resah di hati..

No comments:

Post a Comment