Thursday 19 April 2012

knp...knp.knp...

Assalamualaikom...

Hari nie segalenye berjalan dengan lancar dan aku sekali lagi mendapat ilmu baru..Terbaik la..!!!...hari nie aku di tanya oleh 2 orang customer yg dtg ke Living Active Shop tentang sesuatu yang selalu disebut2 oleh semue orang tentang keberkesanannya..ape?..Tongkat Ali dan kAcip Fatimah.. Skunk baru aku faham bahawa kedua2 herba ni membantu utk menstabilkan hormon dalam badan pengamalnye..sesuai dengan khasiatnye...Tongkat Ali @ name lain yg aku tahu, Pasak Bumi adalah utk lelaki dan Kacip Fatimah utk wanita..khasiatnye sangat baik sampaikan byk permintaan di pasaran terutamanye Tongkat Ali..knp ek??..ha3...org kate utk kuatkan tenaga batin?..yeke..ha3...ye kot..tah, aku xtahu..sbb aku blom kahwin lg..ha3..

Then mcm2 lg aku tahu pasal beberape product yg company aku jual..Syabas la utk Prof Ramlan and team PHYTO BIZNET yg proactive dan innovative..!!!...Malaysia kite kaya dengan pelbagai herba utk pelbagai kegunaan..explore la beb..hu3..aku pon harap aku dpt kaji lbh byk khasiat peria atau mgkn ulam tenggek burung..sodap tue...hu3...

Sesuatu yg aku xjangke terjadi hari nie..knp la setiap kali aku nmpk Mr. K aku nk sgt tegur die..tp aku rase sedih ble ingatkan ape die buat pada aku..erm..knp la perangai Mr. K nie pelik semacam la...elok2 aku dh xsakit kepale tgk muke ko, ko ade depan mate aku plak hari ni..knp????..Baju pon ko nk same color dengan aku?...bencinye...benci dengan sikap Mr. K yg angin xtentu pasal...erm..aku harap xnk terserempak dengan ko lg...sedih sgt...

Saat nie jugak, aku rase rindu sgt kat "Die"...mn la "Die"...kalo dh "Die" xnk teman aku, dengar cerite aku..aku sepi la...sepi sgt...erm...komitmen kerja membelitkan aku dan "Die" terasing dr dunie kami yg dulu..rapat!!...mengalir air mate bile aku terlalu rindukan die.. Miss my "Die"...kalo "Die" sedang bace luahan hati aku nie..aku harap "Die" dpt rasekan yg aku sedang rindukan "Die"....

Apepon aku kne kuat dan positive menerima segalanye dengan tenang dan sabar..Semoge hari esok lebih baik dari hari ini...segalenye begitu indah di dunia ini..kerana...... 

"Tuhan selalu anugerahkan rase cinte dalam hati setiap makhluknye..namun adakah makhluknye menghargainye..???"

No comments:

Post a Comment