Monday 7 May 2012

Ilmu baru aku...nak tau x kawan2...

Assalamualaikum...buat terutamanya pembace yg sudi habeskan mase bace blog aku nie..ha3..
rasenye..dh lme xupdate blog sbb busy skit kebelakangan kedepan ni ha pon..ha3..Sepanjang aku xupdated ni mcm2 hal dan perkara yg aku telah dengar dan aku selidik..Aku cube fahami tetapi ni mmg la hal org tue2..tp aku sebagai student pon aku malu dgn sikap student yg ske buat huru hara depan masyarakat semate-mate nk bangkang, pada aku itu bukan cara org terpelajar..itu care budak sekolah tadika yg minte susu lps balik dr sekolah..kindergarten student la..erm malas nk cite pjg psl dieorg ni..buat semak blog aku je..ha3..


Bydaway, hari merupakan hari yg bermakne bg aku sbb hari ni hari pertame aku mule kije sambil habiskan mase praktikal aku. Mmg seronok plus takut pon ade sbb kali ni aku bukan la deal dgn org lg, tp aku belajar buat something yg sgt menarik pada aku iaitu VCO atau virgin coconut oil. minyak kelapa dara. aku bersyukur sgt sbb Tuhan masih lg kuatkan hati aku utk terus timbe ilmu baru. Segalenye sukar bg aku pd mulenye, sbb yelah..aku ni bdk business plus dulu mse form amik sastera mn lah fhm bahase2 saintifik nie..ha3..pokok panggal tahu la skit2 tp xlah mcm bdk2 sains stream.. Seronok sgt cara pembuatannya, sbb sblm ni aku tahu minum je VCO tue tp kali ni aku bljr buat sendiri.. Mmg aku telah diajar supaye pentingkan kebersihan semase buat VCO td.. VCO terhasil drpd perahan kelapa parut yg pertama tiada tambahan air pon tau..ingat tue.. Tp most yg ade kat pasaran skunk sume ade tmbh air skit.. Mengikut ckp supervisor td kak Tasia n kak farah yg comel, kebersihan sgt penting utk jage kualiti minyak yg akan dihasilkan nnt.. Aku seronok btl..xsabar nk tggu esk nak tgk hasil yg aku dan kakak2 buat td..hu3...Thank to Allah sbb mebuka hati aku utk terime ilmu baru.. Kawan2 VCo ni byk kebaikannya tau:
1) kuatkan immune system korang
2) boleh kuruskan badan
3) mengurangkan kolestrol
4) menumbuhkan rambut
5) melicinkan kulit korang
6) dan macam lagi..kkorang blh search sendiri..ha3..


tp mmg terbukti tau khasiatnye...aku dh test utk dpt kepastiannya..dr nk deman jd xdemam..org asma digalakkan amik dan org yg mengandung pon blh amik jgk...nie aku postkan beberapa pic VCO terbaik dr company aku..


kawan2 produk kesihatan dan kecantikkan mmg banyak di pasaran,terpulang pd kite nk pilih yg terbaik dan tdk memudaratkan...badan nk pakai lame kan...ha3...




oklah..kwn2...lain kali aku cite lg eh..sbb mase xmengizinkan la...maklumlah dh jadi org berkijo skunk pui!!!!...take care to all and really miss my mom and "Die"...my love...


ape2 korang email aku eh utk pertanyaan lanjut tentang VCO ni kat : cikgu_rahayu88@yahoo.com.my

No comments:

Post a Comment